20 aprilie 2010

STUFAT DE PUI


Adăugaţi o imagine Asa stufat face mama mea de Paste, reteta mostenind-o de la bunica. Si..nici mie nu-mi lipseste de pe masa de Paste. Dar...cum anul asta am petrecut Sarbatorile Pascale pe la parinti, (la mama ma astepta stufatul..:)) ) bineinteles ca nu am mai facut. Numai ca ieri, mi-a venit o pofta nebuna de acest stufat si repede, repede l-am preparat. Sa trecem la treaba...

INGREDIENTE:

1 pui ( pieptul l-am oprit pentru salata)

7 legaturi de usturoi verde ( 4 fire/legatura)

6-8 oua ( am pus 8 pentru ca erau mai mici,,, de la tara)

1 lingura plina de faina

ulei

sare

vegeta

PREPARARE:

Se pregateste puiul pentru a fi facut friptura.Deci...se parleste, se spala bine, se portioneaza, se pune cu putin ulei si putina apa intr-o tava cu pereti inalti si se baga la cuptor. In acest timp se pregateste usturoiul verde. Se curata, se spala si se taie de cca
2-3 cm. apoi se pune la fiert intr-o cratita cu apa. Cand bucatile de pui sunt gata prajite, se scot din tava, iar in uleiul ramas se pune usturoiul fiert si scurs de apa la calit. Apa in care a fiert usturoiul nu se arunca. Se prepara compozitia din oua si faina ca la snitele apoi se subtiaza cu putina zeama de la fiertul usturoiului, se toarna in tava peste usturoiul calit, apoi se mai completeaza cu inca 3 cani din zeama de la usturoi. Se amesteca bine cu usturoiul, se adauga si bucatile in sos si se baga la cuptor.Se potriveste de sare si vegeta. Cand se incheaga acea compozitie de oua atunci stufatul este gata. Se serveste cu salata verde preparata cu de toate...castraveti, ridichii, ceapa verde, marar proaspat... o nebunie!!!!!!POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu