21 aprilie 2010

PRAJITURA CU VISINE


INGREDIENTE:
7 oua
7 linguri de zahar
7 linguri de faina
2 plicuri frisca
300 ml lapte pentru frisca
1 praf de copt
visine fara samburi (am avut congelate)
PREPARARE:
Se separa ouale. Se bat albusurile spuma, se adauga zaharul in ploaie batand pana se face bezea. Galbenusurile se incorporeaza unul cate unul, iar faina se amesteca cu praful de copt si se pune cernuta peste compozitia de oua, amestecand cu lingura de lemn de sus in jos. Se toarna compozitia de blat in tava tapetata cu hartie de copt, iar deasupra se pun visinile scurse bine. Se baga la cuptor. Dupa 25-30 minute se face testul cu scobitoarea si daca este gata se scoate din cuptor si se lasa la rece. Dupa racire se pune deasupra frisca batuta si ciocolata rasa.POFTA BUNA!

6 comentarii:

  1. Quel gâteau.
    J'en mangerai bien une tranche.
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  2. ah ce-mi place prajitura asta, am facut si eu de multe ori. Ce ar fi sa pui data viiitoare in loc de frisca niste albus cu zahar si sa il lasi si sa se maroneasca putin in cuptor... Mi-ai facut pofta.

    RăspundețiȘtergere
  3. deliziosa...Complimenti!!!
    Ciao Enza

    RăspundețiȘtergere
  4. Nadjibella serveste cu placere. Este o prajitura care se face foarte repede.

    RăspundețiȘtergere
  5. cccris,am sa incerc si varianta propusa de tine. Multumesc pentru idee!

    RăspundețiȘtergere
  6. emamama,multumesc!
    O saptamana placuta iti doresc.

    RăspundețiȘtergere