12 aprilie 2010

DROB DE PORC

Am preparat totul in cantitati mai mari pentru ca de Paste am fost la parintii mei apoi la socrii. Deci.....a trebuit sa merg cu pregatiri si la unii si la altii... Asa-i frumos, nu?!

INGREDIENTE:

3 inimi
3 rinichi

1 ficat mai mare

1 plaman

6 cepe uscate

3 leg. ceapa verde

2 leg. usturoi verde

grasime de porc

7 oua crude

8 oua fierte

1 ou pentru uns deasupra

sare

vegeta

piper

marar

patrunjel


PREPARARE:

Maruntaiele se curata si se spala bine, in special rinichii, apoi se pun la fiert intr-un vas mai mare cu apa si sare.Se spumuieste cand este cazul. Ficatul se pune mai tarziu pentru ca se fierbe mult mai repede decat celelalte.Dupa ce au fiert se lasa la racit, dupa care se dau prin masina de tocat carne cu sita mai mare, impreuna cu grasimea de porc, ceapa verde, usturoiul verde si 2-3 felii de paine inmuiate in zeama in care au fiert maruntaiele. Ceapa uscata se taie cubulete si se caleste in ulei, apoi se lasa la racit, dupa care se adauga in compozitia de drob impreuna cu ouale batute bine, sarea, vegeta daca dorim, piperul, verdeata tocata marunt si putina zeama de la fiertura de maruntaie.
Se amesteca bine compozitia si se pune in tava de chec tapetata cu hartie de copt.Se pune un strat de drob, se aseaza ouale fierte apoi iar un strat de drob.Se baga la cuptor, iar cand incepe sa se rumeneasca putin il scoatem si il ungem cu oul batut. Se lasa in continuare la cuptor pana se rumeneste bine.Din cantitatile de mai sus mi-au iesit 4 tavi de chec cu drob.Doua le-am facut cu oua fierte in interior si doua simple.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu